Tuesday, March 23, 2010

Nenda Homestay !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Pengumuman! Pengumuman!

Untuk makluman semua , Nenda telah memulakan satu lagi perniagaan baru iaitu
'Membuka Perniagaan Homestay' di bandar Kuantan, Pahang yang dinamakan 'Nenda Homestay'.

Ianya amat sesuai untuk penginapan keluarga dan perseorangan bagi menghadiri majlis perkahwinan, konvokesyen atau majlis2 lain.

Merupakan sebuah rumah teres setingkat lot tepi terletak di 30, Lorong Chengal Lempong 17, Taman Idaman Bayu, Chengal Lempong, Jln Kuantan-Kemaman, Kuantan.

'Nenda Homestay' mempunyai 3 buah bilik tidur serta 2 buah bilik mandi dan air yg berasingan. Lengkap dilengkapi dgn perabut dan semua kelengkapan rumah spt set tv, sofa, meja makan ala jepun, peti ais, microwave, pinggan- mangkuk dll keperluan bagi sebuah rumah berkeluarga.

Lokasinya amat strategik iaitu berhampiran lebih kurang 500m dari Pusat Rekreasi Pantai Peranginan Balok (sesuai untuk mandi-manda dan berkelah), Swiss Garden Hotel, De'Rhu Beach Resort, Pantai Beserah yang terkenal dengan kampong nelayan dan kereta kerbau (lebih kurang mcm kereta lembu tp ditarik oleh kerbau) , Pantai Cherating dan Bandar Kemaman, Terengganu.

Ianya juga dekat jika mahu ke Taman Tema Air Bukit Gambang, UIAM, UMP dan KIPSAS. Hanya 10 minit ke bandar Kuantan , Politeknik Sultan Haji Ahmad Shah, Kolej Komuniti dan Kolej Shahputra melalui jalan biasa atau pun Lebuhraya Kuantan By-Pass.

Kepada yang berminat untuk menginap dan maklumat selanjutnya, boleh hubungi:-

013-9311903 (Nenda)
017-9196414 (Marlina)
019-4748436 (Daraman)

atau emailkan ke:- nor_rahani@yahoo.com

1 comment:

  1. Salam Ziarah dan berharap untuk bertukar2 link.

    Musafir HomeTown Jasin Melaka Promotion Price RM70/night.Blog http://jasinhomestay.blogspot.com @ 0123736548

    ReplyDelete

Thanks For Sign My Guestbook

My Rhythem